Rosną dochody z Windows, Azure i Office
30 kwietnia 2018, 09:01Microsoft, mimo że jego pozycja na rynku IT nie wydaje się równie silna co jeszcze dekadę temu, wciąż osiąga świetne wyniki finansowe. Najwyraźniej koncern dobrze odnajduje się w szybko zmieniającej się rzeczywistości świata IT.
Olimpijskie nakłuwanie
5 czerwca 2008, 10:11Pewien Chińczyk, dr Wei Sheng, postanowił uczcić zbliżające się Igrzyska Olimpijskie w Pekinie i nakłuł swoją głowę, twarz, ramiona i klatkę piersiową 2008 igłami w kolorach 5 kół olimpijskich.
Morderca telewizyjnych reklam okazał się niegroźny
8 maja 2010, 10:04Nowe technologie multimedialne budzą obawy wielu firm, które z mediów czerpią zyski. Czy jednak ten czasem paniczny lęk jest uzasadniony? Badania nad wpływem cyfrowych nagrywarek zdają się przeczyć.
Reklama dźwignią spożycia
6 września 2012, 10:30Jak sprawić, by ludzie jedli więcej warzyw i owoców? Zainwestować w reklamę... Efekt nie jest duży, ale mierzalny - opowiada Michael Faupel z University of Arkansas.
Poprawka ułatwi pobranie Windows 10
7 kwietnia 2015, 10:24Microsoft udostępnił opcjonalną aktualizację, którą opisał jako dającą Windows Update dodatkowe możliwości powiadamiania użytkownika o pojawieniu się nowych aktualizacji. Redaktorzy serwisu myce.com przyjrzeli się nowej aktualizacji i odkryli, że w rzeczywistości jest to program do pobierania systemu Windows 10
Microsoft atakuje drogie komputery Apple'a
30 marca 2009, 10:56Niedawno Steve Ballmer publicznie stwierdził, że klienci Apple'a płacą za komputery tej firmy średnio o 500 dolarów więcej niż wynosi rynkowa wartość analogicznego sprzętu. Teraz tę różnicę w cenie postanowiono wykorzystać do kolejnych reklam, będących odpowiedzią na kampanie "I'm a Mac".
Zdalne namierzanie komputera
5 kwietnia 2011, 15:44Chiński uczony Yong Wang z Uniwersytetu Elektroniki i Technologii w Chengdu we współpracy z naukowcami z amerykańskiego University of Evanston opracował technologię, pozwalającą na określenie fizycznego położenia komputera łączącego się z internetem z dokładnością do 690 metrów.
Superbutelka z superwiadomością
13 kwietnia 2013, 07:08Solo to norweski napój pomarańczowy. Ponieważ, wg producenta, jest mało znany poza granicami kraju, postanowiono go zareklamować za pomocą największego pływającego w butelce listu. Po wielu godzinach pracy skonstruowano i zwodowano replikę opakowania, która waży 2,5 t i ma niemal 8 m długości. W środku umieszczono osobistą i, oczywiście, również bardzo dużą wiadomość do znalazcy.
Trauma nawet po półwieczu wpływa na preferencje zakupowe
7 września 2016, 11:17Traumatyczne doświadczenia, np. wojna czy katastrofa naturalna, mają długotrwały wpływ na ludzkie pragnienia/potrzeby i decyzje zakupowe.
Po reklamach dziecko żarłocznieje
26 kwietnia 2007, 08:59Po obejrzeniu telewizyjnej reklamy żywności dzieci zjadają więcej, a porcje maluchów z nadwagą czy otyłych zwiększają się o ponad 100%!