Rosną dochody z Windows, Azure i Office

30 kwietnia 2018, 09:01

Microsoft, mimo że jego pozycja na rynku IT nie wydaje się równie silna co jeszcze dekadę temu, wciąż osiąga świetne wyniki finansowe. Najwyraźniej koncern dobrze odnajduje się w szybko zmieniającej się rzeczywistości świata IT.


Księgarnia PWN - Gwiazdka 2024

Olimpijskie nakłuwanie

5 czerwca 2008, 10:11

Pewien Chińczyk, dr Wei Sheng, postanowił uczcić zbliżające się Igrzyska Olimpijskie w Pekinie i nakłuł swoją głowę, twarz, ramiona i klatkę piersiową 2008 igłami w kolorach 5 kół olimpijskich.


TiVo

Morderca telewizyjnych reklam okazał się niegroźny

8 maja 2010, 10:04

Nowe technologie multimedialne budzą obawy wielu firm, które z mediów czerpią zyski. Czy jednak ten czasem paniczny lęk jest uzasadniony? Badania nad wpływem cyfrowych nagrywarek zdają się przeczyć.


Reklama dźwignią spożycia

6 września 2012, 10:30

Jak sprawić, by ludzie jedli więcej warzyw i owoców? Zainwestować w reklamę... Efekt nie jest duży, ale mierzalny - opowiada Michael Faupel z University of Arkansas.


Poprawka ułatwi pobranie Windows 10

7 kwietnia 2015, 10:24

Microsoft udostępnił opcjonalną aktualizację, którą opisał jako dającą Windows Update dodatkowe możliwości powiadamiania użytkownika o pojawieniu się nowych aktualizacji. Redaktorzy serwisu myce.com przyjrzeli się nowej aktualizacji i odkryli, że w rzeczywistości jest to program do pobierania systemu Windows 10


Microsoft atakuje drogie komputery Apple'a

30 marca 2009, 10:56

Niedawno Steve Ballmer publicznie stwierdził, że klienci Apple'a płacą za komputery tej firmy średnio o 500 dolarów więcej niż wynosi rynkowa wartość analogicznego sprzętu. Teraz tę różnicę w cenie postanowiono wykorzystać do kolejnych reklam, będących odpowiedzią na kampanie "I'm a Mac".


Zdalne namierzanie komputera

5 kwietnia 2011, 15:44

Chiński uczony Yong Wang z Uniwersytetu Elektroniki i Technologii w Chengdu we współpracy z naukowcami z amerykańskiego University of Evanston opracował technologię, pozwalającą na określenie fizycznego położenia komputera łączącego się z internetem z dokładnością do 690 metrów.


Superbutelka z superwiadomością

13 kwietnia 2013, 07:08

Solo to norweski napój pomarańczowy. Ponieważ, wg producenta, jest mało znany poza granicami kraju, postanowiono go zareklamować za pomocą największego pływającego w butelce listu. Po wielu godzinach pracy skonstruowano i zwodowano replikę opakowania, która waży 2,5 t i ma niemal 8 m długości. W środku umieszczono osobistą i, oczywiście, również bardzo dużą wiadomość do znalazcy.


Trauma nawet po półwieczu wpływa na preferencje zakupowe

7 września 2016, 11:17

Traumatyczne doświadczenia, np. wojna czy katastrofa naturalna, mają długotrwały wpływ na ludzkie pragnienia/potrzeby i decyzje zakupowe.


Sklep z czekoladą w Walencjilicencja: Creative Commons

Po reklamach dziecko żarłocznieje

26 kwietnia 2007, 08:59

Po obejrzeniu telewizyjnej reklamy żywności dzieci zjadają więcej, a porcje maluchów z nadwagą czy otyłych zwiększają się o ponad 100%!


Zostań Patronem

Od 2006 roku popularyzujemy naukę. Chcemy się rozwijać i dostarczać naszym Czytelnikom jeszcze więcej atrakcyjnych treści wysokiej jakości. Dlatego postanowiliśmy poprosić o wsparcie. Zostań naszym Patronem i pomóż nam rozwijać KopalnięWiedzy.

Patronite

Patroni KopalniWiedzy